LATEST ARTICLES

Selalunya pada usia 12 tahun kanak-kanak perempuan terutamanya belum kenal lagi apa itu alat solek dan kanta lekap berwarna. Tapi, berbeza dengan seorang kanak-kanak bernama...

Siapa yang tak kecewa bila putus cinta. Memang makan pun tak lalu, semuanya tak kena. Yang perempuan asyik menangis bila putus cinta. Yang lelaki pulak...

Macam-macam cara dilakukan oleh tukang tilik kononnya untuk melihat masa depan seseorang. Sebagai contoh dengan membaca tapak tangan dan melihat wajah seseorang. Namun di China,...

Cuba anda lihat, berapa ramai kawan yang anda miliki. Tidak kira la sama ada di pejabat, rakan sekolah atau pun di media sosial. Mesti...

Media sosial tu bagus, lebih-lebih lagi untuk berhubung dengan rakan dan keluarga. Di media sosial itu lah tempat anda kongsikan foto, video dan cerita. Anda...

Nak simpan 10% setiap bulan tapi tak tahu nak simpan di mana? Nak simpan duit untuk tempoh 10 tahun dengan kadar pulangan yang lebih...

Tidak mahu ketinggalan dalam perlumbaan bersama produk kecantikan lain, nampaknya produk Satin Skinz juga bercita-cita untuk membeli panggung wayang sebagai salah satu langkah promosi...

Semenjak kebelekangan ini, kita digembar-gemburkan lahirnya satu produk yang mendapat tempat di kalangan masyarkat Malaysia. Berasaskan teknologi Korea, Co White kini menjadi laris...

Sekarang ni dah jadi macam trend, kebanyakkan lelaki ingin miliki badan sasa atau sado. Bukan tu je, lelaki sekarang banyak habiskan masa di gimnasium je. Untuk...

Jika nak hubungan rumahtangga yang baik, perlu jaga dan perlu ada tolak ansur antara suami isteri. Jangan la nak harap sebelah pihak je yang ada...