Friday, April 28, 2017

Seluar Jeans Berlumpur Jadi Trend Terkini Anak Muda

Bila cakap pasal trend, ada macam-macam jenis pakian yang menjadi ikutan anak muda masa kini. Ada yang boleh diterima dan ada juga trend yang...

KAJIAN: Wanita Dilamun Cinta Miliki Ingatan Tajam

Kajian terbaharu yang dijalankan oleh Universiti Abertay, Dundee, Scotland mendapati, wanita yang mempunyai kekasih atau sedang dilamun cinta memiliki daya ingatan lebih baik berbanding...

Taylor Swift Bercinta Dengan Orang Kaya China?

Sebut je nama Taylor Swift ada dua perkara orang akan ingat. Pertama adalah tentang kejayaanya sebagai seorang penyanyi dan kedua adalah tentang kisah cintanya. Kisah...

10 Bidang Pekerjaan Paling Sihat Di Dunia!

Meskipun kita ada kehidupan di luar, hakikatnya kebanyakan daripada kita banyak dihabiskan masa di pejabat. Berpunca daripada masa bekerja yang panjang, sedarkah anda bahawa ia...

9 Tanda Teman Lelaki Sudah Bosan Dengan Anda!

Dalam percintaan setiap manusia impikan kebahagian hingga ke akhir hayat. Tapi rasanya kenyataan tersebut hanya diungkapkan oleh kaum wanita sahaja kot. Lelaki pula jenis cepat...

Ahli Perniagaan Bina 90 Rumah Untuk Gelandangan Sempena Perkahwinan Anaknya

Setiap ibu bapa pasti akan rasa gembira apabila anak mereka berkahwin. Kadang-kadang tu, mak bapak lebih gembira dari anak yang nak kahwin. Disebabkan terlalu gembira,...

Celcom Bakal Tawar Internet Selaju 300Mbps

Petaling Jaya: Syarikat telekomunikasi Celcom Axiata Berhad (Celcom) memperkenalkan rangkaian 'Lightning Fast LTE' dalam persediaannya memasuki fasa 5G nanti. Lightning Fast LTE membolehkan kelajuan data...

5 Sebab Pentingnya ‘Kaki Gosip’ Di Pejabat!

Mesti ramai yang terasa bila baca artikel ni. Tipu la kalau korang tak suka gosip di pejabat. Paling tak pun korang tumpang sekaki dengar. Setiap...

KAJIAN: Aktif Di Media Sosial Buatkan Anda Kurus?

Biar betul?? Memang ramai yang akan cakap tipu je ni! Tapi, fakta ini memang benar kerana media sosial terbukti boleh dimanfaatkan untuk menguruskan badan! Dipetik...

4 Sebab Sahabat Baik Anda Adalah Calon Jodoh Terbaik!

"Lucky I'm in love with my best friend, Lucky to have been where I have been." Mesti korang ingat lagu Lucky nyanyian Jason Mraz dan...

Artikel Minggu Ini