LATEST ARTICLES

Siapa cakap nak berjaya tu susah? Tak susah kalau kita berusaha dan tak mengharapkan duit jatuh dari langit je. Baru-baru ini ada seorang wanita cekal...

Sekarang ni belian secara dalam talian memang meluas dan sentiasa menjadi pilihan. Bukan je murah tapi mudah lebih-lebih bagi mereka yang sentiasa sibuk dan...

Sebanyak 52.5 peratus daripada penduduk dewasa di negeri Perlis mengalami masalah berat badan berlebihan atau obesiti. Hampir dari separuh penduduk gemuk-gemuk! Menurut Pengarah Jabatan Kesihatan...

Mayhem Motorsports dengan kerjasama Prince Lubricants memperkenalkan Zizan Razak dan Faye Kusairi sebagai pelumba pasukan mereka yang akan menyertai acara Malaysian Speed Festival 2016...

Seperti semua sedia maklum, Putrajaya dan Kuala Lumpur akan menerima plat nombor baharu bermula dengan huruf “F” dan “V”. Putrajaya akan membuka tender bagi siri...

Gabenor Sarawak, Taib Mahmud baru sahaja menerima hadiah hari jadi berupa kereta Bentley yang dikatakan bernilai RM1.5 juta daripada isterinya. Taib yang berumur 80 tahun...

Musim raya hampir tiba, memang ramai la berpusu-pusu nak beli baju raya dah. Tapi, ada la seorang pengadu ini yang enggan dikenali memberitahu bahawa baju...

Biar betul, bergambar dengan kucing pun dikira HARAM? Kucing tu dah la comel. Di Arab Saudi, seorang ulama terkenal di sana telah mengisytiharkan bergambar dengan...

Jika anda dapat lihat, 5 perkara yang kami senaraikan ini dianggap biasa di Malaysia. Tapi berbeza di China, dimana ke semua media sosial popular ini...

Siapa yang nak jimat, boleh ikut macam pasangan ni. Hanya jemput kucing je. Tak perlu lah nak fikirkan pasal bajet kenduri semua. Haha.  Pasangan yang...