97.7% Lelaki Malaysia Berpendapat Wanita Pakai Tudung Bawal Lebih Cantik!

57266
9
SHARE

Bila musim Raya ni ramai la lelaki dok cuci mata tengok awek-awek hijabista. Memang ayu habis dan sejuk je mata memandang.

Macam-macam jenis fesyen tudung sekarang ni, sampai lelaki tak tahu apa jenis fesyen dah. Yang deorang tahu tudung saji je.

Advertisement

Tapi dari kaji selidik mendapati 97.7 peratus lelaki di Malaysia berpendapat wanita yang memakai tudung bawal kelihatan lebih cantik.

IMG_0386

#Tudung bawal kelihatan lebih sopan

Lelaki berpendapat, tudung bawal lebih sopan jika dibandingkan dengan tudung jenis selendang yang berlilit-lilit dan pelik.

#Tudung bawal lebih mudah untuk digayakan dan menutup dada

Lelaki berpendapat, selendang berlilit-lilit tidak menutup aurat kerana bahagian dada terdedah dan tidak sopan.

CnBAGmMVUAAVHKE

#Mudah untuk di pakai & tidak mengambil masa yang lama

Lelaki tak suka menunggu, jadi tudung bawal merupakan kegemaran mereka sebab tak perlu ambil masa yang lama seperti selendang yang perlu dililit.

P/S: Tapi kalau dapat yang macam ni pakai tudung bawal macam-mana pulak?

CnD8JUzUsAA9ta3

 

9 COMMENTS

  1. hmmm mana boleh curi gambar gua hahaha,tu aku punya kakak paksa ye. gua straight der haha. tak caye follow ig gua huxxnox

  2. zaman skrg ni pun, ada jg bawal yg x tutup bhgian dada. malah selendang lagi yg menutup.
    smuanya bgantung dgn cara pemakaian tudung seseorang. dari diri sendiri jg. 😊😊😊

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here