Lelaki Kacak Paling Ditakuti Wanita? Sebab Apa?

56667
0
SHARE

Dikurniakan wajah yang kacak dan tampan merupakan bonus bagi lelaki.

Apa yang pasti, bila memiliki rupa yang kacak, pasti akan menarik perhatian dan menjadi kegilaan wanita.

Tapi,bila rupa dah hensem, pasti ramai yang menganggap mereka ini suka mempermainkan perasaan wanita dan ramai wanita takut.

Jadi, ketahui sikap lelaki hensem yang menakutkan wanita!

Pilih bulu

5

Bila dah hensem, mula la pilih bulu. Nak yang betul-betul cantik je. Konon nak sama taraf. Yelah, takkan la muka dah hensem tapi girlfriend biasa-biasa je. Kalau dah dapat yang cantik, nak yang lagi cantik.


Kuat perasan

3

Bukan semua lelaki kacak tu selalu perasan. Tapi ramai jugak la yang lelaki hensem ni kuat perasan. Konon semua perempuan sukakan dia.


Ikon kasanova

4

Tak pelik jika lelaki hensem digelar kasanova, lebih-lebih lagi jika mereka ini ada ramai girlfriend dalam satu masa. Jangan seronok sangat nak pasang ramai-ramai, takut-takut dapat pasangan yang satu spesies baru tahu.


Selalu bagi alasan

1

Lelaki kacak ni suka beri alasan untuk lepaskan diri jika lakukan kesilapan. Wanita pulak selalu je cair sebab takut kehilangan mereka.


Mata duitan

2

Bukan wanita je yang materialistik, lelaki pun sama. Mereka akan gunakan paras rupa untuk kenakan wanita. Wanita pulak, disebabkan sayang, sanggup la berhabis duit.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here